viernes, 12 de septiembre de 2014

Hush, hush. Reseña

FITXA TÈCNICA:


Número de pàgines: 490

Autor/a: Becca Fitzpatrick
Saga: Hush, hush










SINOPSIS


Hi ha persones que apareixen a la teva vida com caigudes del cel literalment.
La Nora té molt clar que no vol enamorar-se. Això, fins que a l'institut coneix en Patch: atractiu, misteriós i farcit de secrets. Acaba veient-se obligada a prendre part en una guerra més antiga que l'ésser humà. El preu d'elegir el bàndol equivocat: la seva pròpia vida.

PERSONATGES (sense spoilers)

La Nora és una noia amb molt seny i m'hi identifico molt amb ella tot i que ella és una mica més valenta que jo, jeje... Tot i això, la Nora és una noia molt forta mentalment perquè amb tot el que li succeeix, no perd el cap! (que és segurament el que m'hagués passat a mi). No és un dels personatges als que els hi he agafat més carinyo però tot i així és un gran personatge que també té un lloquet al meu cor <3

El Patch simplement és indescriptible. Em va encantar des del principi i poc a poc el vaig anar estimant més i... Ara és un dels personatges que més m'agrada de tot el món!és molt misteriós però es preocupa molt per la Nora i tens la sensació de que sempre és allà tot i que no el vegis (fa una mica de "iuiu" dit així, però heu de llegir el llibre per entendre-ho!) és el misteri personificat però també la seguretat i... Vale, em falten les paraules per descriure'l.


L'Elliot té l'habilitat de destacar i això no li va gaire bé... Quan el vaig conèixer va ser com "Uoo! Tio, on vas així per la vida?" Ja el veureu i em direu les vostres opinions sobre ell durant el llibre...

La pobra Vee. L'innocència personificada! però també és descarada i decidida. Em va caure bé i em va fer riure des que la vaig conèixer! Un personatge molt divertit!


PERSONATGES (amb spoilers)

El Jules sembla que es passa TOT el llibre intentant evitar la Nora i la Vee (tot i que la Vee assegura que surten junts) i sembla un personatge més. Però quan arribes al final i tot comença a "encaixar" (perquè al final del llibre tens preguntes que no tenen resposta) veus que ho tenia tot pensat i calculat. La meva reacció va ser com: "Aaah!! Ara ho pillo! Quin iuiu, no? Com et tornis a apropar a ells, et mato c*****!!"

Una altra cosa que volia comentar: vaig llegir la part del final, la que fa més por, una nit que hi havia trons i llamps i plovia molt. MALA IDEA! Estava cagada i no volia estar-ho, llavors volia deixar deixar de llegir però no podia! Us va passar a vosaltres alguna cosa mentre el llegíeu?

FRASES

-Per què em mires així?-el vaig desafiar.
Va tirar el cos cap endavant per posar-se dempeus.
-Perquè no ets el que esperava.
-Ni tu tampoc-vaig contraatacar.-Ets pitjor.










TRAMA


Aquesta foto ho diu tot! Estava súper enganxada al llibre quan el vaig llegir! Un llibre MOLT bo que recomano als amants de la fantasia i l'amor!

5/5

No hay comentarios:

Publicar un comentario