viernes, 12 de septiembre de 2014

Coses de llibres!

L'altre dia vaig anar al Corte Inglés i vaig veure aixó. Us agrada? Jo vaig estar a punt de cridar... Crec que tant John Green no és bo. Podeu trobar aquest calendari a les diferents llibreries.


També he fet aquests punts de llibre de Divergent i Caçadors d'ombres. Us agraden?


Els punts de Caçadors d'ombres són així per darrera. Alguna suggerència per dibuixar?


Al Corte Inglés també vaig veure això i em va entrar un atac de "fangirling". Estic tan emocionada per Memòries d'Idhún! Només he llegit el primer llibre (la Resistència) i vull llegir-los tots! Ja us explicaré una mica l'event per idhunites que estan organitzant.


Pròximament també faré una pàgina amb els meus personatges preferits. Què us sembla?

No hay comentarios:

Publicar un comentario